Monday, April 25, 2011

Selamat berpraktikum kepada semua pelajar semester 6 dan 7

Bermula pada 9 mei 2011, semua pelajar semester 6 dan 7 akan menjalani praktikum (kecuali ade kes khas seperti kwnku Sunita yg mula 2 mei..hehe). Diharapkan segalanya berjalan dengan lancar. Walaupun ada sesetengah cos yang masih lagi tidak diluluskan permohonan praktikum mereka, diharapkan bersabar (termasuklah cos aku..huhu). Harap-harap sekolah kite semua x reject kite pd saat2 akhir begini di sebabkan kelewatan nama kita di masukkan dalam sistem dan juga kelewatan sekolah menerima surat permohonan praktikum. Banyak2 la berdoa ye kwn2..jangan tension2.. (aku pun same)..huhu..

Pada 9 mei nanti bermulalah sesi praktikum aku di Sekolah Menengah Kebangsaan Toh Indra Wangsa Ahmad di daerah Batu Gajah Perak. diharapkan sekolah tersebut tidaklah me'reject' aku pd saat2 akhir kerana kesulitan yang berlaku kini. Kalau x, terpaksalah aku ke sekolah lain. (sekolah mane pun xtaw)huhu..Da la aku sorang2 praktikum kt ctu..huhu..harap2 ok la semua kan...? (motivasi diri). Nampaknya aku kena la geng dgn guru-guru senior kat sane bagi menghilangkan rasa kekok aku di sana kelak..hehe..

Esok pada 26 April 2011 aku akan berangkat pulang ke tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempat bermanja di Gua Musang iaitu pulang ke pangkuan keluarga tercinta. Teruja juga nk balik sbb nk tgk anak buah aku (anak adik aku yg lahir pada 19 april lepas).. x sabar rasanya..hari tu aku sempat 3g je ngan die..die tgk je aku kt skrin hp (seolah-olah die tau lak 3g neh)huhu..so, diharapkan perjalanan aku nnti selamat la.. (drive alone)hehe..jangan sampai surat saman speed trap da lew kt abah aku..ckup sekali...hahaha..(cam da penah kene je..huhu)

ok la..nk sambung packing barang..exam pun da hbs, so mood exam pun telah hilang serta merta (nampak beno nk balik..huhu) so digantikan dgn mood nk packing barang..ok..salam..:)))


2 comments: